Aker Dantzaria - Designs

/
0 Comments
Aker Dantzaria Pagan Moon Goddess & He-Goat Horned God by Victoria Francés
- AKER DANTZARIA -

For the moment, I show you the AKER DANTZARIA Logotype for my new line of designs.

This same design is available at my DESIGN BY HÜMANS & REDBUBBLE shops, as well as a few more designs that shape my first collection "Bones & Nature" (which I'll show you here gradually!)

Please, don't hesitate to take a look at my shops, all the designs of my first collection are available in the shape of various commercial products as t-shirts, phone cases, stickers, mugs...

I hope you like it!!!

...

Por hoy os muestro el logotipo AKER DANTZARIA para mi nueva línea de diseños.

Este mismo diseño está disponible en mis tiendas de DESIGN BY HÜMANS & REDBUBBLE, así como algunos diseños más que conforman mi primera colección "Bones & Nature" (los cuales también iré mostrando aquí poco a poco!)

Por favor, no dudes en echar un vistazo a mis tiendas; todos los diseños de mi primera colección están disponibles en forma de varios artículos como camisetas, fundas para móviles, pegatinas, tazas...

¡¡¡Espero que os guste!!!


You may also like

No hay comentarios: